torstai 11. helmikuuta 2010

Vapaasti virkattua: kassi

Tai eihän tämä kassi ole kokonaan virkattu. Itse asiassa vain etupuolelle on ommeltu virkkauskokeilu elukoineen. Niin kuin näkyy, virkkasin muovieläimiä tuonne joukkoon, siinä on välillä tehty ketjusilmukkakieppi, joka ympäröi elukan. En ruvennut reikiä porailemaan. Tuskin pysyvät tuossa kovin hyvin, mutta tulipahan kokeiltua. Tämän nimi on "Ongelmia paratiisissa".



Sattui muuten hassusti eilen kaupungilla: Näin edellä yhdellä tytöllä värikkään kassin ja kun tulin lähemmäksi se alkoi näyttää tutulta. Hei! Sehän on minun virkkaama kassi, jonka olen vienyt vuosia sitten kierrätyskeskukseen. Olisin kysynyt tytöltä mistä kassi on peräisin, mutta se vain juoksi lujaa ja puhui kännykkään. Jäi varmistamatta. Ja tästä tuli mieleeni, että näin tänä syksynä Espoon kierrätyskeskuksessa tekemäni savilautaset, jotka olin vienyt Helsingin kierrätyskeskukseen pari vuotta sitten. Maailma on pieni.... Ai, ja nyt tuli mieleen vielä yksi juttu, mutta siitä voisi tehdä jo oman tarinan.

8 kommenttia:

Jenni kirjoitti...

Aivan ihana! Nämä sinun vapaasti virkatut työt on kyllä niin kivoja.:) Eläimet on hassuja, mulla ei tulis varmaan edes mieleen liittää muovieläimiä kassiin.:)

PaaPii kirjoitti...

Vau miten hieno! Sulla on mielenkiintoisia ideoita, Inspiroivaa!!

Nasti kirjoitti...

Mahtava kassi! Löysin blogiisi vasta vähän aikaa sitten ekaa kertaa ja olen nyt saanut sen kahlatuksi läpi ja olen kertakaikkiaan hengästynyt ideoittesi paljoudesta ja riemukkuudesta!! Jatka samaan malliin!

Anonyymi kirjoitti...

Blogisi kuuluu ehdottomasti 5 parhaan joukkoon mun listalla ja olen aikas vaativa tasosta :D
Jännityksellä odotan aina uusia juttujasi!!
Eritoten ihailen näitä vapaavirkkausjuttuja, joita haluaisin itsekin kokeilla. Mahtava kassi!!
t. sinisukka,lastentarhanope, se taannoinenkin kommentoija

Vikki kirjoitti...

Tämän katsominen ei ainakaan aiheuta ongelmia.
Tästä tulee hyvälle mielelle. Kiitos taas silmäruoasta :)

Jokke kirjoitti...

Kiitos kannustuksesta! Riennänkin innolla uusien töiden kimppuun. Tai ei intoa koskaan puutu, siksi en jaksa mitata, suunnitella, harsia tai muuta sellaista. Annetaan mennä vain, ei siitä suoraa tai tasaista tullut, mutta eipä pitänytkään.

Tii kirjoitti...

Onpa hauska!

Heidi kirjoitti...

Kiitos:)Kyllä täältäkin löytyy värejä:) Todella kiva kassin olet tehnyt!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...